Hos KLP Pensionsrådgivning vægter vi kundeservice meget højt. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med den service, du har fået hos os. Din sag vil blive behandlet i vores kundeklageafdeling.
Send et brev eller en e-mail til os
Hvis du vil klage, skal du skrive til vores kundeklageafdeling. Beskriv venligst:
- Hvad er du utilfreds med?
- Hvorfor er du utilfreds?
- Hvad foreslår du, at vi gør?
Det en god idé at vedhæfte:
- Skriftligt materiale, der kan støtte din sag
- Breve, du har fået fra os i sagen
Skriv dine kontaktoplysninger tydeligt:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
Send klagen som post eller e-mail til:
KLP Pensionsrådgivning
Att.: Kundeklager
Høje Taastrup Boulevard 52,1
2630 Høje Taastrup
eller skriv til klage@klppension.dk
Vi behandler din klage hurtigt
Så snart vi har modtaget din klage, undersøger vi sagen og sender dig en anerkendelse af klagen inden for 3 arbejdsdage. Medmindre din sag er meget kompliceret, kan du forvente, at vi svarer dig hurtigt. Nogle gange har vi behov for at indhente kommentarer fra andre afdelinger i selskabet, og så kan der godt gå et stykke tid, før vi konkluderer og svarer dig. Hvis vi undervejs får brug for flere oplysninger fra dig, kontakter vi dig.
Hvis du stadig er utilfreds
Når vores kundeklageafdeling har færdigbehandlet din klage, får du et brev eller en e-mail fra os med den konklusion, vi er nået frem til.