Sådan behandler vi klager

Send et brev eller en e-mail til os

Hvis du vil klage, skal du skrive til vores kundeklageafdeling. Beskriv venligst:

  • Hvad er du utilfreds med?
  • Hvorfor er du utilfreds?
  • Hvad foreslår du, at vi gør?

Det en god idé at vedhæfte:

  • Skriftligt materiale, der kan støtte din sag
  • Breve, du har fået fra os i sagen

Skriv dine kontaktoplysninger tydeligt:

  • Navn
  • Adresse
  • E-mail
  • Telefonnummer

Send klagen som post eller e-mail til:

KLP Pensionsrådgivning
Att.: Kundeklager

Høje Taastrup Boulevard 52,1

2630 Høje Taastrup

eller skriv til klage@klppension.dk

KLP Pension – Kundens foretrukne rådgiver

”Jeg kontaktede KLP Pension, da jeg ikke havde fået styr på min pension efter mange jobskifte. Jeg fik besøg på min hjemadresse, af en venlig og meget professionel rådgiver, der viste mig hvordan min nuværende pensionsordning så ud. Jeg havde min pension delt ud på 4 forskellige pensionsselskaber og en i min bank. Rådgiveren hjalp mig med at få det samlet og vi fik justeret min risiko profil så den blev som ønsket”

”Efter jeg længe har haft dårlig samvittighed, over at jeg aldrig har fået kigget på mine pensioner, valgte jeg at søge rådgivning. Jeg fandt her frem til KLP Pension, som venligt ringede mig op, og aftalte et møde ude på min arbejdsplads.

Vi fandt frem til, at jeg havde en pension der var rigtig god, som jeg blot skulle bibeholde da jeg havde noget garanti på den. Derudover havde jeg en pension fra et andet tidligere job, hvor jeg kunne spare en masse omkostninger ved at flytte min pension. Alene dette skifte optimerede min pension med 172.000 kr.”

“Professionelt! Ønskes der en god service samt forståelse er KLP svaret!”

“En forståelig og rigtig grundig gennemgang, som er let at forstå. Vil til enhver tid anbefale at man får en snak med KLP Pensions. Tak for jeres tid.”

“Rådgivning i øjenhøjde, som gør det let forståelig, jeg har stor tillid til KLP pension.”

Vi behandler din klage hurtigt

Så snart vi har modtaget din klage, undersøger vi sagen og sender dig en anerkendelse af klagen inden for 3 arbejdsdage. Medmindre din sag er meget kompliceret, kan du forvente, at vi svarer dig hurtigt. Nogle gange har vi behov for at indhente kommentarer fra andre afdelinger i selskabet, og så kan der godt gå et stykke tid, før vi konkluderer og svarer dig. Hvis vi undervejs får brug for flere oplysninger fra dig, kontakter vi dig.

Hvis du stadig er utilfreds

Når vores kundeklageafdeling har færdigbehandlet din klage, får du et brev eller en e-mail fra os med den konklusion, vi er nået frem til.

Skriv til os

Find os her